Sep 1, 2009

Selalu Denganmu

Salam,

Hari tok 1 Sept dan sik lamak gik menjelang 9 Sept dan 11 Sept. 9 Sept adalah hari bagi seseorang yang bakal menyambut ulang tahun mereka berdua yang ke brapa ntah dan 11 Sept adalah tragedi di New York. Dah masok 11 ari berpuasa so far sikda masalah pa2. Aku bz nektok. Biasalah. Nak raya nak. Duit mok byk. Dolok ngumpol duit nak btunang tapi sik sampe ke cne2....mcm2 tohmahan yang dilemparkan ngan aku. Ok sikpa. Da hikmah. Ingat ktk org. Ada masa aku strike back.

Nektok perut aku lapar eh. Nasib kandungan gula dalam badan aku cun. Mun sik tek abis cita aku. Dah juak lapar, gula kurang. Merepuk aku kakya. Dah juak nak polah keja dekik2 tok heuahuehaea. Oh ya baruk tek aku ncarik lagu Tompi - Selalu Denganmu utk di download. Aku tertemu sesuatu dan ada kaitan ngan EUS hahahaha. Lucu benda tok. Aku terus print screen untuk tatapan ktk org.
Ya nya. Security code nama EUS kekekeke.. So Eus harap kau merik kredit ngn aku pasal benda tok.
Ok kita tinggalkan episode ini dengan lagu yang bakal aku burn lam cd pastok dan Selamat Hari Merdeka. Makseh.

Adakah waktu yg tak berbatas
Untukku merasa bahagia
Saat-saat aku jatuh cinta
Saat ku terbang jauh ke sana

Selalu denganmu
Kasihku selamanya
Selalu denganmu
Cintaku bersama

Kaulah matahari dalam hidupku
Dan kaulah cahaya bulan di malamku
Hadirmu selalu akan ku tunggu
Cintamu selalu akan ku rindu

Tahukah kau diriku
Tak sanggup hidup
Bila kau jauh dariku
Ku ingin di pelukmu selalu

Hadirmu selalu akan ku tunggu
Cintamu selalu akan ku rindu
Dan tiada lagi batas ruang waktu

Tahukah kau diriku
Tak sanggup hidup
Bila kau jauh dariku
K ingin di pelukmu selalu

Oh tuhan tetapkan rasa cintaku ini
Hanya untukmu
Selalu setia selama-lamanya

Tahukah kau diriku
Tak sanggup hidup
Bila kau jauh dariku

Tompi - Selalu Denganmu

p/s: Hai ktk...... aok ktkla.... nak ada hemo2 eh...ktkla...

2 Responses to “Selalu Denganmu”

Nurain said...

nak ada hemo2? sapa oh. mcm tauk jak

cokobi said...

hehe... ;) hai...ad!
mek ada lagu tok eh..ehek! tiru~