Sep 10, 2009

Sik bisa memiliki blur

Salam,

Marek aku bejual di Unimas. Ya jak la. Mcm biasa la aku bejual2 ada org meli. Sikkan sikda nak. Rezeki Allah berik. Ok syukur juak. Tiba2 mlm ya ujan lebat. Tiba2 juak aku rasa dalam perjalanan ya aku rasa nak sms seseorang. Aku sms nasib ada reply. Mun ndak coma2 la sms sik kenak reply.

Mmm.. oh ya pagi tadik aku pegi sigek company tok nak ato pc. Aku tek mbak ati beliang ada sebab tertentu aku rasa nak blt opis kinek ya juak. Aku plan nak polah di opis. So aku berik sidak alasan mobo rosak. Klak ngator. Alu la da sorg laki tok nunggah aku nya sik puas ati la tek konon. Dari dolok nya tok nang mala nak mangkak aku jak. Tapi aku polah biasa jak. Sik lalek. Nya mala nak menang so aku berik nya menang kali tok sbb aku dah salu gilak menang. Sikpa. Bln posa. Sedekah jak ngn nya. Pat juak pahala ya nak. Aku dapat sigek payment ari tok dari company yang dah berutang ngn aku sejak bulan 5 ya tek. Tapi lom full gik. Sikpala. Janji nya bayar amaun yang besar lok. Dan aku terimak kad raya dari company ya juak. Oh ya.. makseh ah. Lak aku design kad raya ku pun. Boh ktk orang jeles nangga kad raya aku berik ngn ktk orang(company ya).

Aku nektok nunggu payment dari mmm 4 igek source gik. Uihh sik raya ku klak aih payment lom masok. Da sigek jabatan yg kawan aku ada keja sia aku dah sms nya mintak percepatkan payment. So nya reply aku "I try". Ok makseh lah sbb ko try. Aku dah try n keja aku dah siap juak. Harap2 la dpt dipercepatkan payment ya.

Aku blur kejap tapi tak bisa memiliki...

Bila
Waktuku tersisa
Untuk s'lalu di sisi
Menjaga hatimu

Aku
Kan slalu mencoba
Berikan yang terbaik
Untuk kau miliki

Tapi maafkanlah aku
Waktuku hanya sesaat

Aku tak bisa memiliki
Menjaga cintamu
Walau sesungguhnya hatiku mencintaimu, memilikimu
Aku tak ingin kau terluka
Mencintai aku
Hapuslah air matamu dan lupakan aku

Sendiri
Di batas asaku
Hanya ingin kau bahagia
Jalani hidupmu
Aku kan slalu mencoba
Berikan yang terbaik untuk kau miliki
Tapi maafkanlah aku
Waktuku hanya sesaat

Dygta - Tak Bisa Memiliki

Dedicate to you la...


Sekian.

2 Responses to “Sik bisa memiliki blur”

cokobi said...

ehe...sama hengpong kita! ehek..mudahan daknya baya cpat2 oh..leh bik kmk duit raya lak! seposen duak ka..ehekk!!