Sep 8, 2009

Ampey Surga

Salam,

Gne aku aku pande overslep ritok? kekekeke lucu. Nasib da org kol2 ngan sms tanda sidak protest yang aku sikleh overslept. Ok makseh ah ktk. Tahniahlah?!?!?!

Lekak ya aku terus pecut g opis k keta Yan ku. Eheh nya sikda. G KL. Tgh ari tok bok g epot amik nya di sinun. Hmm.. pa gik nak d padah tok ka. Knak ka blur gilak tok. Sikda keja kali. Tok jak la sigek. Kmk dah buku tpt k ktk ah. Boh bingong. Insya'Allah mun da jodoh n rezeki kita jumpa la.

Sempat juak aku design ntah apa2 ntah di design aku tok ka.. kekekeke.. semadi k ngilang boring ku tek.

Kumembenarkan jiwaku tuk mencintaimu
Kupersembahkan hidupku tuk bersama kamu
Dan diriku untuk kamu
Belum pernah kumerasai begitu

Semua itu telah berlalu harapanku palsu
Dan mungkin hari yang satu terus ku tertunggu
Di hatiku masih kamu
Belum pernah ku ingin terus memburu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Tuk dirimu

Sampai syurga kumenunggu
Sampai syurga kucintamu
Hanya satu hanya kamu

Kumembiarkan hatiku tuk merinduimu
Kumenghamparkan sakitku tuk tatapan kamu
Bersamamu harapanku
Hilang dalam terang yang membutakanku

Dan segala yang ku ada
Kuberikan semua
Untuk dirimu saja
Ku mahu dirimu
Bahagia tuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna

Namun aku tetap aku
Yang terbaik tuk diriku
Hanya satu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Tuk dirimu

Sampai syurga kumenunggu
Sampai syurga kucintamu
Hanya kamu

Faizal Tahir - Sampai Syurga

Sekian.

3 Responses to “Ampey Surga”

renxo said...

haha.. nang jiwang juak,... ingat ku lagu raya tek keh keh keh

Wohhhh ku pikir ko jumpa surga...

cokobi said...

yer..hai ad..hekk! bgamba ngan bunga lah nya..yerr...hekk!!