Sep 3, 2009

Yeay dah ada..

Salam,

Marek ari Rabu mcm biasa aku bejual di unimas. Kelakuan sikit jak la. Sebab aku diat di bazaar ramadhan marek sikit juak orang berbanding minggu lepas. Tapi sikpa. Sabar dan ikhlas adalah perlu time2 camtok. Tok ada sikit gambaran pada ari marek. Kelihatan juak Eus bejual di sia. Nya jual aek. Nyaman aek nya.




Ari tok dah masok ari yang ke 13 kita posa. Alhamdulillah aku masih bertahan dibumi Allah dalam bulan posa tok. Sihat dan cergas seperti biasa. Aku baruk pulang dari MARA juak tadik. Aku claim duit inkubator aku yang dah lamak aku tinggalkan. So ari tok tek aku claim duit ngan sidak. Ada juak duit k ku raya heuahuea.

Okeh ritok ritok ada sungkey bersama Kamek.ORG Komuniti. Sik salu molah program tok sbenanya. Bulan posa jak. Ya pun ada yg sikpat pegi. Aku agak kecewa juaklah dengan sikap segelintir manusia. Benda tok sik salu di polah bah. Apala salah dtg. Ne tauk klak2 sik nemu gik founder Kamek.ORG ya. YAH gik ko!! hahaha.. Mmmm tapi nang menala aku nang kecewa sikit. Sikit jak sik byk. Tapi sikpalah. Syukur gik maseh juak ada orang yg mok join. Ada yang sikmok join Kamek.ORG pun sikpa even dah dlm komuniti ya nak. Sikpa.

Tadik juak aku sempat semayang di Masjid Bahagian Kuching. Ehhh nak kat pasar nun bah. Kat atas bukit ya. Nak santek ya. Ada kemungkinan orang lom penah masok sia dan teringin nak diat dlm ya gne. Aku ada amik gamba sigek tadik.

Rupa yang tenang dan aman di dalam Masjid Bahagian
Ok lekak semayang aku terus pegi India Street tangga2 barang disia sebab sidak disia dah bukak kdey bjual dak baju2 dah. Aku kesempatan meli baju labuh nak kdak jubah ya pakey g semayang. Aku dah lamak dah maok baju tok. Tapi bok tbukak nak beli ari tok. Tok nya gamba baju yang aku beli tadik. Aku suka baju tok sebab kain nya. Aku dpt rasakan kainnya sejok dan selesa bila di mbak semayang.


Ehe.. mun ktk ada sitok maok la pegi sungkey sama?

Sekian.

8 Responses to “Yeay dah ada..”

cokobi said...

hohoo..lom sungkey kitak dah minum aek melo pekat oooo..ehekk!!
kali juak org nok sekpat pegi bsungkey ya supan bah ad..ya la nya simok pegi..ehek! mun kmk ada sia tek..kali juak mek maok oh ekot KITAK.org buka posa..kali oo...

achika said...

Ehe.. mun ktk ada sitok maok la pegi sungkey sama?

*aok.. mok mek... p ya la mek sekda sia... gne la..

adly said...

aok kali lah aya oh? kali jak ktk ya.. kali bkali2...

achika ehs... maok la ktk ekot? lak bpk ngn mak ktk sabey tpt ya dolok lak..

cokobi said...

maok kali mun kitak ajak...hahaha...munnnn...

adly said...

bukan munnn.... kaliiiiiii....

achika said...

ai.. sekpa la nya sabey... bgs la... ada second jakim hauhauhaua :P lebih berkat... keh3

erinulat said...

brapa rega baju jubah ya ad. ada xxl kah. tambi pun suka ya. tp nya susah carik size. ya nang pake 'banjir' nak. tp nya pake salu melampau banjir.

adly said...

rega jubah ya RM 42 tapi mintak kurang jadi RM 38. ada size paling besar eh.. kmk beli size M tapi upa cam besar. tukar ke S. nasib ada size S.