Sep 7, 2009

Ayam Panas MBO

Salam,

Yahaha bertemu lagi kita dalam rancangan berbalas pantunggggg... Sikdala. Tok bukan sesi berbalahh pantungg. Tok adalah blog aku yang aku taep apa yang terjadi 2 3 4 5 6 ari lepas mun blog ku sik update. Tok adalah cita pasal pa yang ku lalui dalam tempoh yang tertentu. Tok adalah tok wan tok two tok tri.. ok.

Blog kali tok bercerita tentang crita pada hari Jumaat yang lepas dimana aku diSMS oleh encik Man Antu yang nyuroh ngagak nya di umah supaya kamek orang dpt g mkn. Perut aku lapa juak la mlm ya. Apa lagik mek org on jak lah. Dah sampe d tempat ya tek order la mek org. Mkn seafood duhal mek org mlm ya. Maka aku plan nak mkn mi kolok jak d benteng. Pulang ke mkn seafud gik jadi hahaha. Aku sik kisah. Perut lapa makan jak. Sempat gik mek orang berposing b4 makanan sampey.

Ok ya cita mek orang malam ya. Tok cita lain gik. Ari Sabtu ya tek aku pegi The Spring nak ngan Fiq Hamster hamtaro pro pro pro sbb aku sikda polah pa2 di umah. Aku ekot jak nya g spring. Lamak juak sik g spring nak. So nak nangga2 juak la apa barang d sia. Fiq hamster hamtaro pro pro pro nak g anta warranty hp nya sebab hp nya dah d rendam nya lam aek juruk blakang umah sidak. So alang2 warranty dah nak abis alu di claim nya. Lekak polah ya suma mek 2 raon2 kat atas skali. Dah ukak dah kdey atas ya. Leh tahan. Ada kdey PLAY by Limited Edition. Aku sempat sembat sigek baju sia ehehehehe. Leh la tahan kat atas ya. Wayang baru yang datang di Kuching tok klak. Akan dibukak pada 9th September. Sik lamak gik ya. Raya lak leh la diat cita apa2 ada cita di sia. hehehehe..






Mok la dgn kmk diat cita d sia raya klak? hehehe

Sekian.

4 Responses to “Ayam Panas MBO”

Aok..nang stylo kat atas ya. Ku sik saba juak nak nangga wayang rah MBO sia. Ku nak nangga movie `2012' rah sia lak XD

cokobi said...

hoho..cantek! kaler mirah..! hekk..yerreee ad~

f.loren said...

bukak on the 9th nak. bah ngaro lah gik klak

cokobi said...

hehe..ajak kmk nangga wayang lah? hekk..mok eh! ehekkk..auwww!