Sep 9, 2009

Kesepian

Salam,

Ari tok awal ku bgn. Yeaaa... tahniahlah?!?!? Tapi knak la sikda mood gilak ritok? Sebab awal pagi ku dah dpt msg dari Yan. Hoh sori lah. Bulan posa. Lupak nak madah. P aku dah bayar dah duit ya. Still juak aku rasa bersalah. Hmmm lesson learned lah nak. Klak2 jgn polah agik. Padan muka aku. Ari tok aku nak g Unimas jap gik. Mcm biasa ari Rabu, bjual di sia. Lak updek2lah. Esok li updek. Mun sik lusak. Mun da cita best2 lak updek2 gik.

Kurindu disayangi
Sepenuh hati
Sedalam cintaku
Setulus hatiku

Kuingin memiliki
Kekasih hati
Tanpa air mata
Tanpa kesalahan
Bukan cinta yang melukai diriku
Dan meninggalkan hidupku.. lagi

Tolonglah aku dari kehampaan ini
Selamatkan cintaku dari hancurnya hatiku
Hempaskan kesendirian yang tak pernah berakhir
Bebaskan aku dari keadaan ini
Sempurnakan hidupku dari rapuhnya jiwaku
Adakah seseorang yang melepaskanku
Dari kesepian ini

Adakah seseorang yang melepaskanku
Dari kesepian ini
Kesepian ini..

Dygta - Kesepian

Nyam2..Sekian.

One response to “Kesepian”

cokobi said...

sedih lagu tok..~mmm