Sep 18, 2009

70 Post's

Salam,

Aku sebenanya malas nak update blog tapi aku merajinkan dirik aku mengapdet blog. Kali tok blog mengisahkan 2 ari lepas. Apahal 2 ari lepas? Apa polah aku 2 ari lepas bah? Oh ya aku tdo rah opis. Mbak mata berat gilak lekak Qiamulail. Tapi pagi ya tiba aku rasa mcm sik ngantok. Maka aku ngantok gilak tapi sik ngantok gik. Kakya dah nak tgh ari ya stat la mata main peranan. Stat gik ngantok. Tdo lah aku. Kat nak kol 3 cmya aku bgn agik. Sik lamak pasya Asar. Aku terus pungas2, mlungak pc jap. Kakya bok aku g suro bdekatan ngn opis aku.

Abis dah ari ya mlm ya mcm biasa aku dengan semangat trn untuk Qiamulail agik. Dan Alhamdulillah aku berjaya Qiam agik. Malam tok pun sama juak lah. Qiamulail utk kali terakhir di bulan Ramadhan yang penuh keberkatan pada tahun ini. Jadi sebelum ya blog tok aku kira nak merik nama Qiam Terakhir tapi sik manis ilak bunyi. Mcm aku nak pegi lamak2 jak. Bila aku nengok post aku, duhal dah 70 igek post's aku polah taun tok. Sik byk duhal.

Klak Insya'Allah kita akan berjumpa lagi di Ramadhan tahun hadapan. Insya'Allah. Ari tok tek aku sempat ato keta ku. Pasang grounding cable. Keta aku sikda benda ya. So aku plan nak molah lah sigek. Q nang panjang la. Mala btunggu jak aku. Tapi sikpa. Aku suka pegi kdey ya sebab aku dah lamak kenal cina sia. Dari nya bukak kdey ya sampe nektok. So any price aku sik pelu tawar, nya nang berik rega terendah pakey aku. Alu sungkey sia aku. Lekak ya aku blt terus pegi tarawikh. Maseh sempat asanya aku nak bertarawikh di masjid memandangkan Ramadhan akan pergi.

Kesempatan tok aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin jika aku pernah menyakitkan ati ktk org, terbiut, terkelis jarik ka, terkasar bahasa, terguro, termakan minum. Maafkan aku. Raya klak dijemput datang ke rumah aku ok. Raya klak aku update gik blog.

Sekian.

One response to “70 Post's”

cokobi said...

oke! lak atang umah ahh..ehek!!