Oct 1, 2009

Wish List

Salam,

Hari ini pagi ujan. Gelap semacam jak upa ari. Angin yang kuat. Upa ari dah ujan pagi tadik. Tapi aku awal dah bangun anta Yan g epot. Kol 430 dah bgerak. Lekak ya mcm biasa aku sambong tdo lah. Mata kelat gilak. Sik tahan. Jong2 inai mak ipo rajawali. Eh..tol ka? Gasak jak kat dindin.

Ok tajuk blog ku kali tok "Wish List". Mok tauk apa wish list aku salu lam otak? Aku mok benda bernama MP3 Player atau IPOD. Masa aku student dolok aku suka berMP3 player tapi aku sikda benda ya. Aku cuma dgr pakey pc jak. Dah biasa. Aku suka ada gajet mcm ya. Walaupun aku mampu meli Ipod tapi ntahla. Knak aku sik meli2 gik benda ya. Aku anggap benda tok lom madak sampey gik. Duit aku lom ke sia gik bah nak meli benda cmya. Aku suka Ipod. Lbeh2 gik Ipod Touch. Dapat nano pun aku dah syukur. Walaupun aku mampu meli benda nama Ipod tok tapi aku sik juak meli. Kenak bah? Sik kenak la nak. Mish jak...ehe.

Selain dari Ipod, aku suka benda mcm topeng Darth Vader. Sebab? Aku minat Star Wars. Dan aku rasa topeng ya COOL!!!

Antara benda2 lain yang jadi wish list aku ialah laptop. Aku suka Dell pun laptop. Cool lah Dell pun laptop. Laptop yang aku suka simple jak. Tapi nya pun spec power. Lately aku dgn Man g meli laptop nya. Antara laptop yang kecik dan nipis penah wujud dlm dunia. Asus EeePc. Aku nektok dah ada 2 igek pc. Sigek kat umah, sigek gik kat opis. 22 mid end. Sikda high pun lah. Tapi target aku untuk laptop ialah Dell Studio XPS. Spec nya fuhh.. tergoda aku nak meli nya. Tapi pk 2x kali juak mun meli laptop ya. Almost Rm 4k bah. Pat meli kemre eh hehe..


Tapi sik hal. Mun ada rezeki klak aku pun meli ya suma. Cuma masanya lom dtg gik. Asal da duit jak meli benda lain. Biasa la ya. Nang dah lumrah. Tapi plek bah even dah lam otak nang set nak meli benda cmya tapi sik d beli. Ada ria d limpas ajak. Pegang2 p klak lok tunggu ada duit. P bila ada duit d simpan pasya pegi ke benda lain. Sik ingat trs ngan benda nak di ingin. Sik hal. Lak la meli gik.

Eshtaqto elaiki kahtiran..

Sekian.

2 Responses to “Wish List”

cokobi said...

k tak apa topeng ya? ehek...oh beli la dell sugus..cakk!! boh nak pawa2 gilak spec..sik aci lah!

Mok ngoder palak darth ya ngan aku di dubai lak? ehek