Oct 7, 2009

Lelah ka aku?

Salam,

Ari tok ri Rabu. Marek ari Selasa. Duhal aku ngantok ilak malam tadik oh? Sik pasan aku ngantok. Mata gik...mmmm dah ngantok juak ehhehe. Yalah. Malam tadik lekak d tpon oleh seseorang maka dengan ganjil nya aku ngigo. Terdengar sora org ya masa tdo dan aku pun saut juak apa di padah org ya. Aih... lekak ya aku bcarik ngan henpon. Cne aku ngkah henpon aku bah. Cne ndak brayan. Adohhh... bis la tok. Gne la tgh kakar pande ttido ndah. Ngelabah la ncarik henpon ku tek. Pasya aku bok sedar yang aku dah bis kakar ngan nya 5 min tadik. Duhal aku tek ngigo.

Tua bigik dah pun gik ngigo. Aiee.. lelah ka aku? Pa ku sikda asa aku tok lelah pun. Lekak ya ada juak tanda2 aku lelah apabila aku sik dgr bunyi alarm pagi dgn org kol. 2 missed call from her. Sik kenak saut. Sori ah. Mek sik sedar. Dkt nak sengah jam dari masa yang ditetapkan untuk bangun tapi sik bangun2 hehehe.

Radio Kamek.FM dah bangun agik. So url nya mcm biasa, http://kamek.office-on-the.net:8000/listen.pls. Best dengar pakey winamp, ares. Dah up agik.

Sekian.

One response to “Lelah ka aku?”

cokobi said...

ya tanda2 lelah yaa...eheh..tdo awal len kali..lak ngigo sambil bjalan gik lak..ehehhee