Oct 9, 2009

Paham sik sukatilah?

Salam,

Dah dari ria nak blogging tapi gne nak mulakan. Idea ada tapi nektok dah ilang dikit demi sedikit. Aku blogging kali tok cuma nak promote radio Kamek.FM. Ntah brapa kali dah aku promote utk komuniti tok even sometimes sik mendatangkan hasil. Ada beberapa faktor yang aku diat selamak aku running komuniti tok. Faktor utama ialah pemikiran orang dalam komuniti ya dpun. Mun stakat madah sama dirik nak promote tapi sikda hasel pa2 bagus diam jak. Apabila sesiapa pun yang madah cmya aku akan track sidak pun aktiviti promosi dan ternyata ada yang polah ada yang cuma cakap jak.

Gne? Tunggu komuniti dah angkat bok nak molah nama sidak dlm ya ka or mok sama2 bangunkan komuniti tok? Ada gik sebab2 lain tapi gne ku nak madah? Padah jak la nak. Duli ku. Ada beberapa manusia yang memberik komitmen utk komuniti lain selain dpd komuniti tok. Ada orang tyk mula2 masok forum sidak blur apa motif forum ya.

Nang mena. Ngakuk juakla nak. Dolok mok juak ada main page nya www.kamek.org ya. Nektok dah sikda gik dah. Kesilapan yang berulang kali dilakukan oleh seseorang. Aku rasa nak manas ada juak tapi tetap sabar. Sikpat la nak angkat forum ya gia jak. Mun ku sorang nak ngerja benda ya gus nukar nama kamek.org ya ke adly.org nak? Aku simok kdak ya. Aku mok benda tok di bagik2 sama dirik nak dari dolok kita dah bsusah payah. Nektok forum ya sunyik. Ada reply2.. sik2.

Sekian.

One response to “Paham sik sukatilah?”

erin said...

salute ngan ktk rajin ngan elemen komuniti2 tok. i was one once. tp yalah. KOMITMEN.