Aug 26, 2009

Tarawikh di Jamek

Salam,

Pagi tadik aku bgn saor kol 4 pagi. Dengan muka linyuk nya aku bangun di gerak Yan ku tapi lom sempat gik nya gerak aku dah sedar dolok kekekeke.. Salu nya cmya lah ah. Aku dah dgr dolok orang kat pintu ya b4 nya gerak aku. Sapa2 lah gerak. B4 sidak gerak aku dah alert dolok sapa kat dpn pintu even aku tgh tdo unless kepak gilak.

Malam tadik aku traweh d Masjid Jamek PJ. Bok 1st taem g sia malam ari. Salu g sia siang ari jak. So mlm tadik aku pegi ngan Aone n Fiq hamster hamtaro pro ori pakar mahir {rp. Plan mek orang amik 8 rakaat jak. Nak try smayang di Jamek sbenanya gne asa smayang traweh di sia. Ternyata boleh tahan. Betis dimain nya hahaha.. tapi sebenanya sik berasalah. Rindok gik ada. 8 rakaat abis kol 9 cmya. Lekak ya kmk org raon2 ranto Jamek sia. Diat papan kenyataan. Baca apa yg patut. Ari ujan juak mlm tadik. OKlah ya jak.

Sekian.

One response to “Tarawikh di Jamek”

cokobi said...

hekkk..pro proo..