Aug 19, 2009

Salam Ramadhan

Salam,

Sik lamak gik kita akan masok dalam bulan Ramadhan al-Mubarak. Maka semua umat Islam di dunia tok akan berpuasa. Aku salah seorang yang akan menunaikan ibadah puasa tok kelak telah bersedia mengharungi bulan puasa yang bakal tiba klak. Aku harap puasa kali tok aku dpt lebih bersabar gik berbanding puasa2 sebelum tok. Jadual tido mok di ator gik la memandangkan klak akan bangun sahur dan solat Subuh. Mungkin sik tdo pasya dan memasang strategi untuk tdo di opis jak lah hehe.

Puasa kali tok aku membayar zakat untuk aku sendiri. Dah pesan ngn orang tua jangan bayar zakat untuk aku. Klak aku bayar untuk aku dipun. So kesempatan tok aku mengucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan dan selamat berpuasa. Nak mintak maaf juak mun terkelis jarik, terkasar geruk ngeluar ayat nak nyakit ati dan sebagainya.

Sekian.

No response to “Salam Ramadhan”