Jan 19, 2009

Kejadian Aneh Berlaku Di Hari Ahad

Salam,

Since last 2 days im not blogging cause of busyness and not business. This two words i found just 5 sec ago. I don't know what you know. zzzzzz....

Since last Saturday i was helping my friends(watching only) doing wiring in my office. They're installing lamps and fans. My friend is a professional wiring person and also can modify the tariff usage of power supply. I've told him to modify my office wiring so that i can put 1 or 2 air-cond. He agreed to do it but have to wait for right time because he also got job to do.

The installation of lighting and fans took about 5 hours to complete. Hmm? pahal aku speaking tok? Masa aku tengah nunggu sidak masang ya aku loyar2 la ngan sidak tek pasal wiring ya. Sik sabar juak aku nunggu sidak polah benda ya kat ofiz aku. Lepas suma siap tek puas ati juak nangga kedey aku tek dah hampir siap. Lampu siap suma pasang dan ini hasilnya.




Ari marek aku sikda polah pa2 juak sebab ada seseorang akan datang ke rumhah aku nak pinjam VCD Koke pake nya perform dinner Menteri dan Polis. "oi bangun gik kau.. Amir Ukays nak datang umah pastok" padah Mak aku nyuroh aku bangun. Aku pun bangun la tek. Mcm biasa breakfast dolok negok aek Nescafe, makan roti. Perut sik brasa lapar gilak. Lepas ya aku lepak jak lam bilit. Dengar2 Yan ku dah sampe umah. Tunggu2 bunyi orang kakar tek sik juak ada. Pas ya bok ada bunyi orang kakar. Nang menar lah padah Mak aku tek Amir Ukays datang umah. Aku jengok luar. Ada nya dudok rah kusi mileh2 VCD k nya perform kelak. Sik lamak pasya aku kuar dari bilit pasya salam ngan nya. Huhu.. dolok gik kecik aku suka dengar lagu group dak Ukays tok. Darjah 6 mun sik salah hehehehe.. Salah seorang peggiat seni tanahair kita. Sik sangka datang ke rumah aku tegal nak minjam VCD. Tok gambar Amir ngan family aku tapi aku sikda sebab aku yang amik gambar. Cukuplah nangga dak family aku ya sbg bukti. Aku sik pemedo ehs..mena ya. Bukan superimpose tegal aku tek pandei pake Adobe Photoshop.
Lepas stengah jam pasya nya balit sebab nya in a hurry nak rehearsal dekat somewhere else yang aku sik tauk tpt ya. So ya ajak lah kejadian aneh berlaku di hari Ahad.

Sekian.

2 Responses to “Kejadian Aneh Berlaku Di Hari Ahad”

Uihhhh...Amir Ukays eh!.. nya miak sarawak ka ad eh?

f.loren said...

aahha. ur melaii.. apu nyak pakpuj tuk.
ad, ktk ya nang alik2 kedak bapak ktk lah.
gia rupa ktk klak oo!