Jan 16, 2009

Im Ready & Sudah Bersedia

Salam,

This morning was very heavy rain. So heavy sampe sikpat nak mbak. Bangun mcm awal dalam kol 8 a.m. Aku terus mandik dan breakfast. Start keta k remote ctrl, raon kawasan umah dan lihat sekeliling, main ngan pusak. Pasya terus pecut g kedey. Sidak nak meli cat gik sebab sik cukup. Tapi sebenarnya cukup. Cuma mok tambah 2 tong jak gik k ngecat lantey sikit dan bahagian luar. Pasya siap lah kedey aku..eh lom..lampu lom pasang hehehe. Esok o lusak kali pasang lampu.

Okeh.. marek tgh ari aku g McD ngan mem ku. Nya nak makan 'Twister Fries'. Aku pun sama juak tp aku da extra kit. Amik 'Chicken Prosperity Burger'. Aku sik sangka rezeki aku marek sebab burger ya aku mintak single tapi di berik nya double. Aku nak melahap tapi sikda selera gilak. Test try uji jak la dolok gne asa. Ternyata indah khabar dari rasa. Sos blackpepper nya adeh mak.. nyuroh sikda mood nak makan. Pedas juak sigek..plek rasa juak sigek. Aku terus tapau lah. Sikda masa nak makan sia sebab aku nak ngantar order orang gik di MJC.
Lekak ya aku terus anta mem balit keja so aku pecut ke Wisma Saberkas amik stock dan kemudian pecut ke MJC. Ari ujan juak marek. Terok juak aku nak driving. Slow jak. Sikpat nak laju. So ya cita marek. Setel dah. Ari tok aku pun byk juak nak di polah. Awal pagi dah kuar dgn sidak kontraktor mintak beli cat. Studio dalam proses sebab problem ngan plywood ya. Caka plywood nyakk. Jako iban dah aku. Aku pegi ke 'Top Photo' juak ari tok nak meli 'Softbox' yang aku plan nak meli ria.

Pasya aku pegi MJC nak molah 'signboard' pake kedey aku. Setel ya aku terus pegi kedey gik nak nangga perkembangan sia gik gne. So far dah ok lah pasal plywood ya. So kedey aku dah mok siap dari segi interior. Exterior jak gik lom sia. Dijangka minggu depan kedey aku ukak. Tunggu jak dijemput doa selamat kedey aku kelak k..

Bais.

3 Responses to “Im Ready & Sudah Bersedia”

f.loren said...

goodluck & all the best

xoxo.

Aok...gudluck! semoga bisnes maju hendaknya ehek XD

Nurain said...

nang mecut jak keja ktk oo. btw, gud luck ad!