Jul 10, 2009

KFC counterattack on McD

Salam,

Ketika awal pagi aku bangun dan nak terus ke opis. Di pagi yang awal aku ada membuat satu perjanjian dan pertemuan 8 mata dengan 2 org rakan baru yang sorg ya dah lamak kenal sorg gik kira baru. Siput nak jumpa dak 2 org tok sbb bisnes dan projek.

Lekak abis setel suma ya tek d kol oleh bos Donut tyk pasal com. nya ada problem ngn devices. So aku suroh nya dtg sitok mbak cpu ya aku nak test sebab ria aku ato pc ya ok jak. Bila org ya dah dtg aku pun trs cek. Ternyata sik rosak USB Port ya. Jadi keyboard dan mouse nya la rosak ya.

Aku pun berik keyboard dan mouse tanpa segan silu sbb nya madah nak meli. Aku provide 2 benda tok n then payment n then done!!!

Lekak ya aku polah rutin harian mcm biasa cek bisnes tenet. Lekak ya nangga forum lowyat n then masok lam thread kopitiam dan aku terjumpa bebenang tok "KFC counterattack on McD". Di dalam bebenang tok ada tok :

Wow.. perut aku alu lapar nangga ads tok. Dah ada d Kuching kah? Nyaman kah? Tapi bukti nya di sitok:


Rasa konpiden jak nak ncerik tek. Bkn aku sik penah cerik manok kepsi.. tapi yang nunggah2 sia bkn manok... yaaaa set E nak wana coklet ya..adehhhhhh...

Sekian.

No response to “KFC counterattack on McD”