Jul 31, 2009

Ilek Jak

Salam,

Pagi tadik bangun kol 8. Lekak ya sik tauk nak molah apa. Sikmok turun opis dolok. Tunggu sampei semayang Jumaat bok turun. Smayang di Jamek ri tok. Aku dgn Ewan tungkik g smayang. Ketibaan aku sama dgn ketibaan Pehin Sri. So ilek jak la jalan tek di iringi polis trepik hehe. Solat Jumaat ritok ada Doa Qunut Nazilah. Lamak dah sikda baca doa Qunut Nazilah dlm Solat Jumaat. Aku pandey berasa nebes ndah bila imam padah cmya. Pahal ka?

Aku ilek jak la. Try to khusyuk dalam solat. Alhamdulillah berjalan dengan lancar. Teringat aku masa form 5 marek ngapal Doa Qunut. Bermati-matian ngapal dan akhirnya berjaya juak ngapal Doa Qunut. Jadi sikda masalah juak dah sampey nektok mun Solat Subuh. Blog kali tok bukan tegal ari tok. Blog kali tok bermula pada hari Rabu lepas di mana aku mcm biasa berjual barang2 komputer di Unimars.

Kali tok ada sunyik sikit sbb tpt nya berlainan dan populasi pelajar di kolej ya agak sikit, muram dan kusam heuaheuahuehauheha. Tapi Alhamdulillah berhasil juak jualan aku ari ya. Ilek2 jak la nak? Sabar paling perlu. Ada juak aku amik beberapa shot pada hari berkenaan. Sikit jak la. Temu juak dak Bil. Alu lepak ngn kmk orang. Ada juak Dedek datang lepak sama ngan kmk orang. So riuh rendah la sikit Unimars booth kmk orang. Kali tok aku da pesaing orang cina yang berjual barang komputer juak tapi sikda jadi masalah bagi aku. Masing2 ada rezeki masing2. Aku cayak ngan rezeki. Tok da sikit gambar k tatapan masing2. Semoga berhibur. Lamak sik amik gambar random.














Lagu kali tok ialah Menjaga Hati

Masih tertinggal bayanganmu
Yang telah membekas di relung hatiku
Hujan tanpa henti seolah pertanda
Cinta tak di sini lagi
Kau tlah berpaling

Biarkan aku menjaga perasaan ini, ohh
Menjaga segenap cinta yang telah kau beri
Engkau pergi, aku takkan pergi
Kau menjauh, aku takkan jauh
Sebenarnya diriku masih mengharapkanmu

Masih adakah cahaya rindumu
Yang dulu selalu cerminkan hatimu
Aku takkan bisa menghapus dirimu
Meski ku lihat kini
Kau di seberang sana

Andai akhirnya
Kau tak juga kembali
Aku tetap sendiri
Menjaga hati

Biarkan aku menjaga perasaan ini, ohh
Menjaga segenap cinta yang telah kau beri
Engkau pergi, aku takkan pergi
Kau menjauh, aku takkan jauh
Sebenarnya diriku masih mengharapkanmu
Sejujurnya diriku masih mengharapkanmu

Yovie & Nuno - Menjaga Hati

Sekian.

No response to “Ilek Jak”