Jul 21, 2009

Hidup Ini Indah

Salam,

Hidup ini indah mun kita appreciate idup ktk tok. Tapi jgn lupak, indah hanya untuk sementara waktu sahaja. Ada yang lebih penting dari ya. Seperti lagu yang aku layan nektok, Dewa19 - Hidup Ini Indah. Dolok sik brapa kenal ngn lagu tok. Pernah dengar lagu tok somewhere but bila aku bukak cd lam kereta berlabel 'dewa' aku ada dgr lagu tok agik.

Bila aku amati lirik2 nya dan bait2 muzik nya fuh relax jak lagu tok. Bagus pakey time badan kepak, balit keja o time polah keja. Relax lah.

So harap ktk orang pun da penah drg lagu tok juak lah.

Matahari..menyinari seisi bumi,
Seperti engkau...
Menyinari… roh didalam jasadku ini,
Selamanya… seperti hujan,
Kau basahi jiwa yang kering

Hidup ini indah….bila ku selalu,
Ada disisimu setiap waktu,
Hingga aku hembuskan nafas..
Yang terakhir…dan kita pun bertemu

Kau bagai udara yang kuhirup
Disetiap masa.. engkaulah darah
Yang mengalir dalam nadiku...

Maafkanlah slalu salahku
Karna kau memang pemaaf
Dan aku hanya manusia...

.. Hanya kau dan aku..dalam awal dan akhir..

Dewa19 - Hidup Ini Indah

No response to “Hidup Ini Indah”