Mar 31, 2009

reUpdate

salam,

Minggu lepas sebenarnya aku nak update blog tapi aku pande not available at the moment indah. Best juak tek oh? Sik lamak ne update blog tok bah. Idea jak mok ada nak ngenjen.

Ok minggu lepas mcm biasa setiap 2 minggu sidak Unimas ada polah Bazaar Siswa. Aku pun turut serta juak mcm biasalah. Barang2 yang aku mbak sik byk gilak. So aku pake Kelisa jak pegi. Aku pegi ngan A1. Nya nak ekot sbb nak jumpa kawan2 lamak nya di sia. So mbak nya skali. Pake Kelisa.

Mungkin dalam minggu depan pake van. Sik pasti juak. Depends ngn barang. Mun banyak bok aku pake van. Tapi kepak woo pake van. Sik hal. Carik duit. Rezeki mun sik kepak sik byk oleh hehehe..

Minggu lepas ada juak amik gamba sikit2. Sidak DiGi ada join juak. Gago dak DiGi tok. Molah pesembahan juak dakya kekekeke..lucu.
Kelihatan kelibat A1 sia

Tapi ari ya nang boleh tahan juak bisnes daripada 2 dan sbulan yang lepas. Kali cara nya ngkah tpt booth2 kmk orang sia cun2. So dats y la laku.

Berita lain kdey aku da molah monthly end promotion..
Cooler Master Notepal V1 RM 80
Cooler Master Notepal P1 RM 95

So mun rasa berminat ngan barang ya call jak aku ok? ehehehe..

Sekian.

4 Responses to “reUpdate”

achika said...

mek mok cooler master notepal ya~~ nok ne bgs k kmk???

adly said...

ooo.. 22 la bagus k ktk.. beli 22 skali.. puas ati.. kekeke..
yang besar ya bagus juak tapi sik jimat ruang lah..
yang pendek ya fully aluminium. jimat ruang..

Semperna rupa dak digi ya makei sarong kunin ya wakakaakka...

cokobi said...

wajhahahaha!lucu jak upa dak digi ya...adoiiI!