Mar 15, 2009

Menerima

Salam,

Semalam telah diadakan satu pertemuan antara saya dan kawan2 saya di kedai untuk "Lan Games Party" atau lebih dikenali sbg "Lan Party" lah. Rami juak kawan2 ku datang. Ada yang nak nangga jak, ada yang main game juak lah. Aku cayak da juak geng ku nak lain ya sikpat nak main sebab ada hal lain. So minggu depan pun ada agik. Mari kita gegarkan Adtech Computer Marketing dengan "Lan Games Party".
Malam tadik juak telah ditemukan 2 kelab gergasi England iaitu Manchester United dan Liverpool. Manchester United telah kalah 1-4 kpd Liverpool. Aku terimak hakikat yang M.U kalah. Well aku sik nyakit ati orang bila team fav sidak kalah tapi bila team aku kalah tiba2 jak orang try nak nyakit ati aku p ati ku sik sakit sebab aku dah prepare mental untuk benda ya. Aku sik amik ati pun hehehe. Malah aku gembira sebab M.U still top on the table of the league. Lain la mun dah dapat motong tek nak nyindey2 nyakit ati nak..Ya bok bebaloi lah. Tok gik menang camya sik brapa lah. Even M.U pun penah ngalah Liv. Nasib menyebelahi mereka jadi saya terima seadanya. Aku tahu aku hanya penyokong. Bagaimana jika aku berada di kasut Wazza, Ronny, Ferdinand, Edwin, Evra, Giggsy, Scholesy, Park, Ando, O'shea, Tevez, Dimi dan yang lebih teruk sekali Vida yang menerima kad merah? Pasti aku kenak cemuh dengan terok oleh hooligans2 di sinun. So aku terimak jak waima di sindey, sakit ati. Yang penting aku relax dan terimak kenyataan. Cukuplah ya hehehe.. tapi aku still gembira.

Sekian.

6 Responses to “Menerima”

f.loren said...

kedeii mirahhh... all the best ad.

adly said...

makseh farah..

Haihh..kenak kedei ko alu jadi CC? yerRr ada juak si empunok ewan duak amin tek ekekeke..

cokobi said...

wa..best eh..ada lan party eh. salah satu cara pomot la tek ohh

Handy Crafts said...

main apa tek ad? dota cs PES? agaga

adly said...

main dota, cs, left4dead, cod5, dll..