Mar 3, 2009

Lama Tak Jumpa

Salam,

Hari ini saya bangun seawal jam 7 pagi tapi saya tdo lagi dan bangun semula pada pukul 830 pagi. Saya angkat terus ke dapor dan pungas2. Kemudian saya amik cangkey dan tuangkan aek kedalam cangkey tersebut. Saya minum dan "oh aek teh duhal".

Saya cuba online pagi tadi dan nak print promotion untuk kedai saya. Saya emel ke alamat emel saya yg kedua supaya senang saya nak download sebab usb drive saya lupa kat ofiz. Hmm.. ok

Last Wednesday iaitu minggu lepas saya dan saudara Eus telah berniaga di Unimas seperti biasalah. Setiap 2 minggu dalam 1 bulan. Saya menjual barang pc di kedai saya.
Berlainan sikit minggu ini kerana tpt yang di khas kan untuk berniaga di asingkan menyebabkan keuntungan saya agak tergugat berbanding sebulan yang lepas. Tapi saya bersyukur kerana masih ada keuntungan sedikit sebab ada orang beli barang yang saya jual. Saya keseorangan kerana tpt Eus sungguh jaoh(dkt jak). Nasib ada kawan2 saya datang ngabas dna kazen saya ngabas juak nangga apa saya polah/jual. Disamping ya da juak sikit gamba k tatapan ktk org. Bah.. ya jak la.. ehh jap.. utk info kedai saya ada seorang budak yg praktikal ehehhee...












Photo Shoot by Dedek.

Sekian.

2 Responses to “Lama Tak Jumpa”

f.loren said...

aih ad. lamak kita sik "pungas" hahahahahahaha. lamak dah sik main word ya oh.

yerRrr..bes juak bejual rah Unimas ya hoh ehek. Mok ku join berjual juak klak ad eh. Ermm..jual dirik kali ekekekeke....