Mar 19, 2009

Terkejut dan Kejutan

Salam,

Semalam yang hangat. Itu yang aku dpt gambarkan untuk hari Rabu, 18 Mac 2009 sebab ari marek nang cerah dan kepulan awan yang sikit membuatkan langit nampak biru gilak. Nang kacak ari marek tapi sayangnya aku sik amik gambar sebab aku dlm kedey jak dan sikda tpt yg sesuai k amik gambar.

Tapi sikpa ada hikmah disebalik sik amik gambar nakya sebab ptg marek aku dihadiri oleh 2 orang yang aku hampir2 blur. Sik kenal juak. Orang pertama datang masa ya aku dlm office. Dengar bunyi bell. Aku terus pegi ke pintu nak diat sapa. Ingat tek Amin datang. Bila ukak jak aku nangga seorang mpuan. Mpuan yang aku sik kenal. Orang tua kepada salah seorang kawan aku. So masa ya aku sik taukla sapa nak. Bila nya kakar "ktk kenal ngn Hasanaliza ka?" aku terus blur.. Aku terus padah aok dan terus tanyak ktk mak Liza ka? Seperti yang aku jangkakan uheuahea.. To Liza.. sikda mek bulak mak bapak ktk datang kdey kmk hahahaha.. Tujuan sidak datang nak ngantar CPU lah. Ada kerosakan bila nak login. Esok sambong ngator sebab tadik tgh kemas nak balit pasya lapar la juak. Esok jak nyuroh miak prektikel ya ngator.

So Liza... mak bapak ktk datang kdey kmk marek. Kmk tekejut haueahae.. ingat datang nak nyuroh melamar ka pa ka..kekekekekekekeke.. ok lah. Ya jak.

Ada sedikit santapan k ktk org b4 udah.


Sekian.

5 Responses to “Terkejut dan Kejutan”

f.loren said...

wah. mak achika liza kah. jeles lah tok. suroh mak kamek dtg juak lah tok!!
klak mak mek tyk, "kitak kenal farah marzuki? or farah loren???"

wkekeke

yerRRr..mak Achika kawai datang eh ehek. Lak ku nyoh mak ku datang juak.. "Kitak kenal odioserp sik?" ekekeke..

cokobi said...

hahahaha...suma gago nak soh mak g kede...ada lak ari2 jak ad dapat kejutan n tekejut...

adly said...

aok..alu sakit jantong klak..

achika said...

aie~~ masok post eh~~ kezut kamik~~~ pike ktk bulak madah masok post~~~ ahaha~~ yah~~ antap~~ mayuh kenak tebiu tek??? :P