Feb 23, 2009

It is Special And Limited

Salam,

Hari ini hari Isnin. Saya overshoot tdo ini hari. Jadi saya pegi kedai dalam pukul 9 pagi. Saya mesti usahakan sesuatu hari ini. Nekad saya untuk tahun ini. Bekerja keras utk sesuatu yg bakal saya harungi.

Jadi saya memikirkan sesuatu untuk tatapan anda. Saya melihat satu benda di dalam glass display di kedai saya iaitu Kingston DTVIVR C.N.Y OX Special Edition USB Drive yang masih belum ada buyer semenjak saya menjual 2 minggu yang lepas. Jadi apa salahnya jika saya melihat barang ini.

Untuk pengetahuan umum, USB Drive ini boleh membaca selaju 5mb/sec dan menulis 1.5mb/sec. Ia di design khas sempena Tahun Baru Cina tahun ini. Jadi ia adalah edisi terhad sahaja.
Dan kemudian saya amik Pendrive Mini USB Drive serta nya pun skin utk tatapan kita tgh ari tok.

Hmm..kemudian saya amik Car MP3 Modulator. Ini mempunyai skrin utk membaca lagu yang sedang dimainkan. Kemudian ia mempunyai memori tersendiri sebanyak 2GB. Ia berfungsi seperti USB Drive. Anda hanya plug pada computer anda dan masukkan lagu kegemaran anda. Selain itu, ia dapat membaca usb drive, SD Card seperti mana2 mp modulator yang lain tetapi ini lebih features dan loba sikit. Ada remote di sedikan utk menyenangkan anda memutarkan lagu kegemaran anda. Ia berharga RM 59.

Itu saja yg saya hendak sampaikan tgh ari ini.

Sekian.

2 Responses to “It is Special And Limited”

Wowww...kiut da jak tumbdrive ya ehek

cokobi said...

eh murah...erm erm...cantek nok limited edition ya oh