Feb 8, 2009

Now And Forever 100%

Whenever I'm weary from the battles that rage
in my head
You make sense of madness when my sanity
hangs by a thread
I lose my way but still you seam to understand
Now and forever
I will be your man

Sometimes I just hold you
Too caught up in me to see

I'm holding a fortune that heaven has given
to me
I'll try to show you each and every way I can
Now and forever
I will be you man

Now I can rest my worries and always be sure
That I won't be alone anymore
If I'd only known you were there all the @me
All this time

Until the day the ocean doesn't touch the
sand
Now and forever
I will be your man
Now and forever
I will be your man.

Salam,

Nang sikpat dinafikan lagi. Lagu Richard Marx memang layan jika dilayan. Mun sikmok layan sik payah layan lah. Sik paksa juak nak haeuhaueha..

Lamak sik blogging oh? Yala tek. Bz ngan keja dah nektok. Ngurus hal kedey. Rami kawan2 dah tanyak bila kedey ukak. Aku jawap dah siap di pasang lelah juak nak bukak balit nak. So teruskan jakla hehehe.. Saja jak nak plentey sidak camya. Ekceli kedey aku nang dah bukak dah pun. Sila jak datang tapi lom official gik lah ah. Barang2 keperluan udah juak di ngkah lam kedey. Mun ada barang bagus klak aku update ngkah dalam blog pakey tatapan ktk org. Ne tauk berminat nak meli sigek 2 or sejuta igek.

Yeah.. kedey aku dah siap 100% pada minggu lepas. Bz sikit nak ngemas supaya jadi 100% nak. Lamak juak lah sebab ada masalah sikit ngn kedey ya ria. Nektok dah beransur pulih. Paling terok nektok ada debu2 yang menjelma menjadi kulat. Diharap Achika Liza atau Farah Juki atay sesapa yang tauk mengenai benda ya ada baca pasal tok and terangkan gney nak menghapuskan menatang ya suma. Alu jaik upa kedey aku kenak benda camya huh..

Alhamdulillah esok dah mula beroperasi kedey aku InsyaAllah. Ari Jumaat kelak bok rasmi menar. Esok ada keja nak di kemas sikit ngan kedey ya. Dak signboard pun dah juak di pasang. Jadi senanglah ktk org nak datang kelak. Sik susah nak carik kedey aku ya. Mun tauk cne Wafa or padang bol dak perumahan sia tauk la kedey aku cne. Area ya jak. Ada bengkel Gertaq Motor Trading, atas yala kedey aku.
Kerja2 memasang signboard




Kira camtok la upa kedey aku
Mudahan perniagaan aku maju dan terus maju. Diharap kawan2 dan rakan seperjuangan memberi aku dorongan dan sokongan kpd bisnes aku dan mohon doa daripada anda suma juak lah.

Sekian.

4 Responses to “Now And Forever 100%”

Kin kacak dah kedei eh. Nyaman naa k beremei ya ehehe. Anyway, wish u luck! tabah dalam menghadapi sebarang dugaan. Biasa laa berbisnes tok. There will be ups and downs nya ehek XD

eusz said...

kami kawan kawan akan support everything you do..

cokobi said...

tahniah ad...harap kitak suksess!!

erin said...

wu. bahaya itu encik kulat2. kulat besar2 ka. 'kulat' halus sekutu microbes? mun nak halus, bukan takat jaik rupa.
mun goes into ur body pun sik bagus. ada infect ur brain lak. cara paling malas. palit ngan clorox jak lah or anythng >60% ethanol based. tp beware ngan dak besi2. ada percoma besi terus betegar. then. ensure your place is kering la.. guna la hyposuction! :D
time lap ngan clorox jgn lupak k topeng. ada spores kulat ya masok idong kelak.
spores easily beterbangan and denjeres.. depend ngan species le. tp ya la tek. berhati-hati ketika bersama 'kulat' halus itu.