Feb 22, 2009

Snippet: Dah Ria Tek

Salam,

Setelah seminggu lebih sik update blog maka mlm tok bok berpeluang nak update. Ria tek dah berlangsung upacara doa selamat kedey aku di kedey lah. Aku jemput dak ahli keluarga aku mana nak sempat datangla. Ada yg sik sempat datang aku paham. Waktu sik mengizinkan dan itu hanya doa selamat. Mana nak datang ya terima kasih kerana sudi meluangkan masa bersama. Jamuan ringan di sediakan pada waktu petang ya. Ari jemat ya tek molah kol 330ptg. U noe lah.. waktu org keja ya. Ada yg sikpat datang pun.

So ya jak lah. Minggu tok aku ada bz kit sebab bisnes dah jalan. Ada banyak keja lah. C ya..

Sekian.

6 Responses to “Snippet: Dah Ria Tek”

f.loren said...

eheeh.sengaja polah time keja nak ad! ekekek anyway. all the best ad eh. semoga murah jereki.
and nok hal debu tukar jadi kulat ya.. hmm sik juak kamek sure koh.

try carik pakey nyerap moist lam udara. nok mcm dak dryhippo ka apa nama benda ya. rasa nya area sia kali udara damp/basah.. tunggu ari panas kali ok nak? nakka mala ujan ria.

cokobi said...

aok bena padah farah koh..ehek!salu mun tmpat yg tetutup n udara basah akan ada kulat cemya...apa2 pun..selamat maju jaya ad! ehek!

adly said...

farah : ndak mek tauk bpk mek ya. maka ari sik keja ada. eran juak. ok.. klak mek meli thirsty hypo. mun ndak mek ngkah badak lam opis mek. oh?
aya: aokla.. makseh banyak2..

AcHiKa said...

waaahhhh udah doa selamat eh~~~ uhuhu sik dapat mek mam free~~~uhuhu neway best of luck k ad~~~ kerja KOAT2 ad~~~ (^_^)v

Handy Crafts said...

wahhh...chia mek add! agagagaga :D
congrates n all the best! ;)

adly said...

yaaa...makseh2... sila2 jemput dtg kedey..