Apr 1, 2009

Snippet: The Replacement

Salam,

Menurut gambar rajah yang tertera, aku akan molah satu pengalehan atau pertukaran kamera aku. Kamera yang aku pakey nektok ialah Nikon D40x. Bukan sik bagus tapi kamera ya dah banyak molah jasa ngan aku. Jadi aku akan me'let go' kamera ya lebih kurang dalam RM 1.7K. Macam biasa pakej yang aku berik spt yang aku beli dolok. D40x kit + Nikkor Lens 18-55mm. Stendet punya. Lepas ya ada charger, bateri, dan bag aku akan berik percuma.

Apa ada ngan kamera baru? Ya akan diumumkan apabila dah berada lam tangan kelak. So keep on visiting ok?

Sekian.

3 Responses to “Snippet: The Replacement”

cokobi said...

ehek...sik lamak gik ya..upgrading la tok ohh!!

achika said...

ajuh3~~~ jengan lambat2~~~ AJUH!~~~~

erinulat said...

rasa nunggu benda kua pawagam jak eh