Jun 12, 2010

Kenanglah Aku

Salam,

Alhamdulillah. Beberapa ari lepas dah berlangsungnya hari pembukaan pejabat baru aku yang berkongsi dgn Suhanaz. Maka ofiz ya klak dipolah jadi tpt keja ngn studio. Mcm ofiz aku lamak tok tp style dah lain. Cuma nya di bandar Kuching. Ari ya juak aku btungkus lumus(sik sbenarnya..ilek jak) ncarik org k baca doa selamat. Mun nak arap aku nak baca doa slamat lambat cita. Lom apal gik ku. Klak insyaAllah aku apal doa slamat. Mun nak merasmi kdey ka umah ka apa2 ka impot jak aku klak. Ya klak la. Aku nak cita hal ofiz ku jak.

Pasya mlm ya aku jemput bbrapa org kawan dan para sahabat ku. Sik rami. Setakat ala kadar jak. Mun aku nak ngumpol kawan ku suma nang sikpat la. Bkn suma ada masa. Sikda hal. Janji dah setel doa selamat. Mlm ya aku rasa sik tenang ilak. Hati masih susah sikit. Sikda kaitan ngn duit. Cuma ngn life jak. Bukan big deal sbenarnya tp bila dipendam ya dah tiba masa nak buang nya. Malam ya aku rasa plek. Plek gilak. Rasa perlukan seseorang yang impossible utk dapatkannya. Peratusan utk dapatkannya memang rendah gilak. Peratusan kehilangannya memang tinggi. Yalah aku pegi tambak mlm ya sorg2 aku tenangkan fikiran aku. Agak tenang di tambak mlm ya. Aku sorg2 gik. Layan dirik. It's ok. Im fine. Aku sik tauklah aku tok berharga ka sik bg nya. Mcm sik jak nak. Tp think positive juak lah. Sikpat nak nyalah nya jak. Aku pun bsalah juak. Huh...

Kitak.. mun ktk ada baca entry kmk kali tok lekak cita kueh ria, kmk dedicate lagu tok utk ktk. Memang seriously touching perasaan kmk. Hope ktk hepi selalu, bahagia ngan nya n kenanglah aku.

Karamnya cinta ini
Tenggelamkanku diduka yang terdalam

Hampa hati terasa
Kau tinggalkanku meski ku tak rela

Salahkah diriku hingga saat ini
Ku masih mengharap kau tuk kembali

Mungkin ... suatu saat nanti
Kau temukan bahagia meski tak bersamaku
Bila nanti kau tak kembali
Kenanglah aku sepanjang hidupmu

Naff - Kenanglah Aku

Sekian.

2 Responses to “Kenanglah Aku”

[zai][han] said...

my fren... hehehhee

I praise Allah for sending me you my love
You found me home and sail with me
And I`m here with you
Now let me let you know
You`ve opened my heart
I was always thinking that love was wrong
But everything was changed when you came along...

Ya ujian ALLAH ng hamba nya nok salu ingatkan Nya k...
InsyaALLAH.. doa jakk ne tauk ada keajaiban nya klak ahh.. lagu tok bgus kei ktk.. maher zain.. hehehe..
Tahniah boss.. x tauk ada opis baru duhal ktk..

ztie said...

Tahniah. Semoga life ktk terus maju