Jun 14, 2010

Gift

Salam,

Hari tok sebenarnya aku sikda turun ke ofiz. hehehe.. kenak? Sebab aku mok dudok umah jak. Esok bok ku turun ofiz. Gikpun ofiz nektok dah ada aircond.. sejok ilak. Sik tahan. Meja ku dpn aircond. Nahhh amikkk koooo... Dolok ko opis kepanasan nak.. nektok kesejokkan.. So aku decide sik turun ritok. Apa polah aku? Aku create sigek wedding package pakey ku pun. Pakey opis juak. Tapi yalah.. sample gik sikit tok. Lom da masa nak print. Sample gambar dah banyak tapi lom madak di print out. Pastok ku print out. Mok lekat rah dindin opis ku. Pasya studio ku gik ada banyak kekurangan. So dpt job tok beli gik kelengkapan utk melengkapkan kelengkapan ya tek.

Oh ya.. dalam aku sikda polah pa2 ritok ada juak polah pa2. Aku kuar tadik. Lekak nerimak sms dpd org itu.. "ktk free sik nektok? agak kmk di ofiz, rah parking luar." Aku terus pecut pegi ofiz ya. Heheh.. aku eran juak ada apa benda dalam plastik di mbak nya. Kdak upa blacan ada juak sbb nya padah blacan. Aku tek sik la cayak ya blacan sbb sikda ngeluar bau. Lekak diat mukanya aku terus balit. Tp aku lom bukak gik. Aku singgah kdey tambi nak makan jap. Kakya bok ku balit. Dalam ya tek ada benda tok..

Blur juak aku ntam benda tok. Aku terus sms benda tok k apa? K ngkah rokok ka? Sik mungkin. Padu tek k ngkah notes. Selit note kat besi ya. Tapi aku sikda la nak ngkah note sia. Abis kuat k ku ngkah gambar. hehehehe... Lekak ya aku mbak si benda tok tek kuar outdoor.. alu bgambar la nya tek. Kedong ari tok tek cerah gilak2. Untong la org dpt amik gambar wedding time tok. Langit biruuu... Subhanallah. Dari pagi tadik aku diat langit gia. Sampe saat tok gik juak biru. Aku sik lepaskan peluang langit biru dan terus amik gamboooo...


Ok.. setakat tok jak.

Sekian.

2 Responses to “Gift”

[zai][han] said...

wahhh...
kreatif ada juak upa patung yaa..
simple upa tp ng cantekk.. sebab nya pelik... tang gaox jak upa kann.. hehehhe... cne jak nya beli OOo...

farah said...

ampey ngutik bah ad. kedak org nak ngalik kubor.