Jun 2, 2010

Cuti

Salam,

Cuti bagi aku sikda pa2. Cuma dpt merehatkan kereta dpd g cne2 kecuali nang maok g cne2 juak. Mun sikda g cne2 nang dok umah jak. Lam bilit. Mun sik diat tv. Mun boring carik org boring k dgn kuar. Mun sikda org boring carik juak org boring. Mesti ada lam ym sidak madah "boring". Tapi nakyalah. Kadang2 org boring tok sik sama wilayah ngn kita. Lain2 tpt. So terimak la hakikat kita sama2 boring.

Jadi aku nak madah asal tiba jak musim cuti sikda byk beza juak dgn ari2 lain sebab ari2 lain pun nak padah aku byk keja pun aku dpt ilek juak. Sik penin palak mikey bah. Ada job pun org padah penin palak tp aku eran juak apa d penin palak. Aku sikda pun penin palak. Sbb mun aku molah keja ilek jak. Maksud aku ilek ya bukan mmain. Ilek bah.. Sik kamboh. Polah keja mcm biasa. Mun kamboh nang la penin palak. Maksud aku tek cool jak. Sentiasa tenang. Ya maksud aku tek ilek jak. Sebab ada orang madah "ada job baru tok penin gik palak kita 2 Ad." Aku terus blur. Errr... apa yg penin? Aku sik penah penin pun molah keja tok. Biasa jak. Ok.

Musim cuti tok byk yg terbantut. Boring juak sigek hal. Duit floating lambat tegal cuti. Adehhh.. slow eh. Aoklah. Ilek la tok..

Sekian.

No response to “Cuti”