May 19, 2010

Jika Aku Sikda

Salam,

Beberapa ari tok aku nang bz. Jarang nak online. Kadang2 cek emel pun melobo emel. Sikda lain. Nang dari FB jak. Tapi aku suka. Aku dapat bukak FB diat nemiak dan kawan2 dlm ya. Diat news updates sidak FB. Aku suka.

Mun la suatu ari aku sikda gik apa jadi ngn FB ku oh? Apa kawan2 aku padah pasal aku? Adakah sidak anok aku atau sidak muji aku. Ada sik org doa utk aku oh? Buat tahlil utk aku dan sbgnya. Aku harap2 bila aku dah sikda klak family, kazens dan kawan2 aku doa utk aku. InsyaAllah. Kita sik tauk bila ajal kita. Memandangkan aku slalu kuang kuit g Unimas keadaan d sia nang bahaya. Lori jak2 limpas. Bahaya wooo... Harap2 bila aku dah sikda klak ada juak org muji ttg kebaikan aku. Sikda langsung cita hal keburukan aku. Mudahan juak gia.

Apahal blog aku tok emosi ilak ka? Dalam keadaan aku bz nektok aku mala teringat ngn family kazens n kawan2 suma. SIk tauk la d lua ya ada sik musuh aku. Sik pasti juak. Mudahan sikda. Amal aku bukan byk ne. Harapan family kazens n kawan2 jak yg boleh membantu aku klak mun aku dah sikda.. tiba2 jak cita hal ya. Cuma nak madah jak bah. Ne tauk esok lusak aku dah sikda. Atleast tok la jadi bukti yang aku harapkan dpd org yg aku mintak ya tek.. ehek.

Aku mintak maaf ngan suma. Mana nak salah padah ya sori aku sik bmaksud. Darah mudak mudah nak angus. Alhamdulillah aku dpt kawal perasaan aku sejak kebelakangan tok. Tok la nama kehidupan sik lepas dr kesilapan. Mana nak termakan ya aku mintak halalkan. Itu saja.

Bagus sbenarnya naep gitok so dat kawan2 suma dapat tauk apa yg terkandong lam isik ati aku n apa yg aku harapkan suma org tauk. Dapat disampeykan ngn org lain juak.

Oklah... mun umo panjang ada gik blog ku pastok.. Tok sekadar k remind kita semua juak.

Nite2.

Sekian.

One response to “Jika Aku Sikda”

cropy said...

jangan emosi