Mar 22, 2010

Ditakuk Lamak

Salam,

Seminggu dah sik belok. Tok bok nak belok agik. Orang lain dah mcm2 cita. Aku masih gago juak ngn cita yang lamak. Yalah. Masih ditakuk lamak tek nak. Tapi aku ada misi. Nektok misi aku agakla besar sikit. Sikit jak ya. Sik banyak ne. Sedang2 jak. Dpt BMW beli cash ok la nak? Sikit jak ya. InsyaAllah. Aku ada RASA nak meli keta ya dah. My mission is BMW. Ok sik? Sik kira la BMW brapa siris. Janji aku dpt keta ya dalam masa yang dekat. Amin.

So.. nak cita apa tok kah? Sikda cita pa2 juak. Beberapa ari tok nang bz juak. Amik gambar birthday. Boleh tahan juak. Aku sikda kemre. Cuma pinjam kemre ngn org jak. So kepak juak ari ya. But still fun. Diat nemiak berolah. Bukan nemiak ekceli, orang tua berolah. Betandak. Birthday ya dak hindu. So u know lah nya pun baju ya. Terang2 jak. Catchy colour eh. Raget. Tp sikda rah aku lah gambar2 ya. So sikpat la ktk orang diat hehehehe... Tapi blom dibayar gik lah. Kepak woo.. Photographer jak paham bila ngambik gambar org kawen ka or apa2 events la. Tapi bila orang nak diamik gambar ya sik bayar, rasa apa jak. Tuhan jak tauk gne asa. Asa kita amik gambar pusak jak. Pusak gik tauk reti kekeke... Tapi ya lah pengalaman aku amik gambar. Ada manis ada pait.

Camtok jak lah. Nak berubah mok berani. Aku nak tolong orang susah tp bila orang susah sikmok tolong nya dipun aku sikpat nak padah apa2 lah. Mana2 nak dah pernah tgugok ya sikmok bangkit balit so dudok jak sia. Diat jak k. Sapa nak berubah n sanggup belajar dari mula ya aku sokong anda sekalian. Anda memang ada semangat utk terus hidup. Sik guna juak kita nak berselindung disebalik kesilapan kita. Selagik masih idup selagik ya masih ada semangat nak mencuba. Kita gagal mencuba sikda perlu di nyesal. Mun awal2 dah nampak kegagalan ya bikik la dipun sesungguhnya anda masih belum sempurna sbg seorang manusia.

Sekian.

No response to “Ditakuk Lamak”