Dec 14, 2009

Ulang tayang

Salam,

Ehe... blog kali ini mengisarkan orang yang kenak kisar. Salah!! Ia mengisahkan tentang apa polah aku ari tok. Mcm biasa.. bangun pagi. Gosok gigi. Pegi dapor. Lekak ya aku mandik. Hmm salah. Aku bangun pagi pasya pegi dapor. Lalu masok lam jamban, gosok gigi pasya terus mandik. Ya bok betol. Pasya aku rasa malas nak g opis. Aku dok umah jak. Molah website pakey hosting yang aku beli ria. Adeh.. apaka tiba2 meli hosting? Ktk orang leh cek website sesimple2 website rah www.adthely.com Sia ada banyak artikel. Klak la. Bukan masa tok kekeke.

Abis suma ya tek aku pegi rah bukit blakang tok. Aku dekik sampei atas. Masa tengah2 bukit ya sik berapa ilak rasa kepak. Bila dah kat nak sampei atas ya fuhh... berasa dak palak tut, peha ngan tulang belakang. Asa lekak balit dari gym jak. Pasya aku lepak rah atas bukit ya sambil order kopi o panas. Yalah.. dah rah atas ya nang sejok. Ada salji. Ada juak Pak Abu bjual di sia. Warung Pak Abu nama kdey ya. Nya jual dak barang komputer. Ada nak latest iphone juak. Ipod touch pun ada. Masok dalam kdey ya mcm apartment mewah 10 tingkat. Aku dudok luar jak time ya.

Lekak ya datang dak runner sugarbun. Sidak tok molah dak manok rah sugarbun satok. Dalam 5 orang gia la sidak pakey baju seragam. Daktok datang nak polah inspection rah warong pak abu ya tek. Tapi aku eran juak. Spatutnya sidak molah nspection kat sugarbun. Kenak kat warung pak abu tok tek? Eran juak dan seheran2 aku sik ku eran gik. Aku terus mkn lamb chop nk di order ku rah warong pak abu tek. Lekak ya aku diat sikok nyamok terbang. Alu nya bjalan masok lam warong pak abu ya tek. Bersayap, bkaki tapi sikda muncong tajam. Oh nyamok bait tok kali. Sik ngisap darah. Sik lamak pasya aku diat nyamok ya kuar mbak laptop Macbook Pro. Aih.. makin eran ku. Lekak ya aku diat gik rah kocek nya ada iphone. Nang kaya nyamok tok duhal. Rah geruk nya tek ada DSLR Nikon D3s. Dasat nyamok tok. Professional na nyamok tok tek.

Oklah.. suma ya cita tipu. Saja jak nak menoh blog semadi dah seminggu lbeh sik di isik. Nak di ulang tayang ya cuma winamp aku main lagu ulang2. Antara paparan menarik:

1. Lady GaGa - Bad Romance
2. D'Massiv - Merindukanmu
3. D'Massiv - Diantara Kalian
4. Ne-Yo Ft Flo-Rida - Be on You
5. Dewa - Kosong
6. Jason Mraz - Bella Luna
7. Letto - Sebenarnya Cinta

Ekceli idup kita tok sik susah cuma kita jak pada mulanya padah mampu tapi apabila sifat malas ya datang maka nak simple jadi susah.

Sekian. Sikda hadiah kali tok.

2 Responses to “Ulang tayang”

cherry_pie said...

hahaha...best cita bulak ya..hahahaha...best

cayok.. hahha.. baru jumpa blog miak kelaka melayu swk tek.. nice blog .