Dec 22, 2009

Drama King

Salam,

Aku baru2 tok di offer oleh seorang Pakcik bernama Osman. Mun ktk org ada nangga cita Os Anak Tarzan, org nama Osman ya bapak kpd anak yang suk ngan Os tok tek yer. Sikda org lain gik ka? kekekekeke.. Bah.. camtok citanya. Nya 'suk' nangga kedey aku. So nya mok jadikan kdey aku sbg kilang jait baju/kain sebab nya sik ckp tpt utk benda ya. Aku ria dah bbincang ngan nya. Macam2 la kmk org rondeng. Aku padah ngan nya mun maok opis aku ya kita 2 sandak. Aku amik opis nya d Satok nya amik opis aku d sitok.

Pasya nya pk2 punya pk aku rasa nya setuju tapi blm ada kata putus la. Ya cuma rondeng kmk 2 ajak. Sik taukla mena ka sik. Mun mena aku rasa aku nak bnafas utk berkali2 sbb ya area Satok. Orang rami. Tapi kali tok konsep aku akan pergi ke photography. Jadi opis baru klak aku akan polah studio. Tanggala rupa. Nak macam tok aku ada bingong kit la. Benda nak kita sik pasti bah. So aku tpaksa pause kan dolok bisnes yg ada nektok. Pause jap jak. Tapi sbenanya gik maseh bjalan. Padah jak pause. Ishh.. bingong juak pikey. Mun lah dpt kdey baru ya nang syukur gilak aku. Sebab? Sebab area Satok. Area yang rami orang lalu lalang. Insya'Allah mun Allah nak berik aku rezeki di sia adala rezeki. Mudahan juak. Solat hajat lok.

Bah..lately dalam bulan lepas mun sik salah. Bukan lately ya. Bulan lepas aku dengar Hot.FM. Masa ya sidak bukak lagu nak aku sik tauk sapa mbak. Bila aku dengar sora, ohh MUH. Tapi pasya ada kolaborasi dengan Black Mentor. Wow.. sora ya. Tapi sik pasti lah. Oleh sebab rami yang madah Lan MUH dah sikda dalam MUH agik, asanya 100% ya sora Black. Mun lah Lan ngan Black tok bgabung sora fuhh... power2. MUH tok adalah salah sebuah local band yang aku suka. Music and sound arrangement sidak aku suka. Dari segi vokal nya agak lain dpd yang lain. Ok.. ya jak lah cita. Layan lagu tok. Jangan lupak solat.

Kali pertama aku mengenalimu
Mahu bersama
Mahu bersama
Raut wajahmu bersih
Meyakinkan hati ini
Aku terpaut

Semua dusta palsu
Aku tertipu
Keperibadianmu Berubah menurut nafsu
Panggilanmu gelaranmu
Baru ku tahu

Lakon layarmu hebat
Terpukau ku melihat
Isi hati upahan
Sampai bila
Kau mahu tersesat
Tidak kau penat
Hidup penuh muslihat
Mahkotamu Raja Drama

Kau masih berpura-pura
Kata-katamu hanya propaganda
Mengejar hijau ungu
Mata kelabu
Ini bukan kau yang pernah ku kenal dulu
Panggilanmu gelaranmu
Baruku tahu

Lakon layarmu hebat
Terpukau ku melihat
Isi hati upahan
Sampai bila
Kau mahu tersesat
Tidak kau penat
Hidup penuh muslihat
Mahkotamu Raja Drama

Panggilanmu gelaranmu
Baru ku tahu
Kau bertapa
Bagai maharaja di atas lembah
Lakon layarmu yang terhebat
Memukau mata melihat
Tidak kau penat

Hidup penuh dengan tipu muslihat
Sampai bila Raja Drama
Sampai bila Raja Drama

Tidak kau penat
Hidup penuh dengan tipu muslihat
Sampai bila Raja Drama
Sampai bila Raja Drama
Tidak kau penat
Hidup penuh dengan tipu muslihat

Meet Uncle Hussain Ft. Black - Drama King

Sekian.

No response to “Drama King”