Jan 7, 2010

Ditegor

Salam,

Marek aku ditegor oleh sorang yang salu dengan aku jemaah di masjid. Masa ya dah nak masok waktu Maghrib. Aku kadang2 salu kenak sebelah nya. So aku rasa nya ingin mengenali aku oleh kerana tiba2 ada muka aku di sia recently. Aku rasa sik salah juak. Ne tauk sidak mikey aku terrorist ka nak kekeke. Sikdala. Aku manusia biasa yang berpegang dengan ajaran Islam. Bah.. Aku ditegor orang ya nanyak:

Orang itu: Err... ktk masih belajar ka?
Aku: aaaa...sikda. kmk dah keja. bisnes dirikpun
Orang itu: Oo.. hehe. Ingat ktk maseh keja tek. Brapa umo ktk?
Aku: Masok 26 dah taun tok.
Orang itu: Oohhh.. hehe.. ingat ktk gik maseh skolah tek. Kmk diat muka ktk kedak miak umor 18-19 taun gia bah..hehehe sori ah.. muka ktk "childish" gilak.
Aku: Eheheheheheheehehehe..ok sikpa.. dah biasa.. (Wakakakakakaka lam ati lah. sikkan nak leput ati tetak dpn nya)

Sengan ya jak la tek kmk 2 bklakar. Lekak ya dah masok solat.

Ok. Nak share ya jak tek. Adoi... kenak ka? Sik kenak nya. Miss nya. Nangga keta gugok dari atas tek.. Ok sik cayak kau ku sembat klak agik asa kau! kekeke..

Sekian.

No response to “Ditegor”