Jul 22, 2010

Aku mau

Salam,

Ekceli aku nektok tengah pre-pressure(bukan pre-menstrual), sebab apa? Sebab payment lom kuar. Dah sebulan lebih dah lom ada payment kuar. Sabar jak aku. Lately nang lambat kuar lah payment sik tauk pahal. Aku curious juak lah pa kes. Marek aku ada pegi ke Unimas tp b4 ya aku call sidak dolok tyk pasal payment. Bila dah call sidak akaun jawab P.O lom masok ke kewangan. Aih? Sebulan lebih dah lom masok ka? Aku dah asa plek juak dah. Nyawa sik nyaman dah. Aku perlu bayar loan dan keta mggu depan. Mun lom kuar juak payment tok bis cita aku. Roadtax keta ku mati 20hb ya tek. Nasib dah renew. Ya dah setel dolok dah. Alhamdulillah.

Beberapa ari lepas keta aku pandey meragam sikpat stat ndah. Aku dah blur juak dah. Aku nak ajak abg ipar ku nyurong keta nya gik smayang. Aku bgaut nak kuar. So pk punya pk punya pk aku dpt idea. Keta bapak ku ada jumper. So aku stat keta bapak ku terus ku pakey jumper cucok rah battery keta aku. Alhamdulillah. Maok stat. Aku terus mbak jalan. Aku eran juak pahal ka batt nya gia? Setauk aku pagi ya aku pegi Qiamullail ok jak nya pat stat. Hmm biarlah. Aku dah tukar batt baru..eheh. Aku ada lagu utk diperdengarkan sambil mkn kueh.

Kau boleh acuhkan diriku
Dan anggap ku tak ada
Tapi takkan merubah perasaanku
Kepadamu

Kuyakin pasti suatu saat
Semua kan terjadi
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Selalu bersedia bahagiakanmu
Apapun terjadi
Kujanjikan aku ada

Kau boleh jauhi diriku
Namun kupercaya
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Aku yang rela terluka
Untuk masa lalu

Once - Aku Mau

Sekian.

No response to “Aku mau”