Apr 21, 2010

Salam Gembira

Salam,

Syukur kpd ilahi kerana limpah kurniaNya aku masih lagi bernafas dan menerima rezki. Dah 2 minggu kali aku tinggalkan blog. Kali jak. Kali juak oh? Sik berasa. Minggu lepas aku g KL. pegi secara sik sengaja. Apabila Pak Soho pegi KL, aku pun merasa bila la aku nak g KL gik tok? So aku terus blt umah lekak anta Pak Soho, kemas barang beli tiket terus aku cau. Ptg ya juak aku pegi. Stay di Bintang Warisan area BB. Senang nak bjalan. Hotel ya ada kdey arabian dlm nya tapi bila aku tanyak "ada surau tak? Ah? Ape tu?" Subhanallah. Suro pun sik tauk ka? Tanyak ngn org lain kat sia ada surau tak? Tak ade..... Skali lagi Subhanallah. Ya baruk hotel sikda suro. Atleast polah sigek bilit khas utk suro.

Okeh berbalik kpd cita apa polah ku d KL, aku ngekot Pak Soho jak. Nya ada meeting. Kmk 2 plan nak beli barang2 yang diorder oleh dak UNIMAS. So bila dah sampe d KL apa tunggu gik. Beli lah nak. Barang sia pun mur mur. Boleh la dpt rezki lebih gik bbanding knak pau oleh distributors di KCH tok. Kmk 2 jalan sampe ke "downtown" kata Aya. Paduhal aku dah pegi "downtown" eh. Sik sedar2 ku heheheh... Pasya berangkut dak Projector kmk 2 mlm ya. B4 blt ke KCH kmk 2 sempat lepak2 kejap. Memandangkan kmk 2 last day d KL ria maka aku beli kasut yang dah lamak aku target. Bkn jenis nak ya tapi yang ini. Sebab jenis nakya dah sikda gik dah. Yang ini jak d latest. So dah dpn mata aku, aku ramas2, rasa2, cucok2, masok2.... aku terus cabut. Bayar kat kaunter. Terus kmk 2 packing barang alu pegi airport. Itu saja.
gitok la upa kasut yang ini.

Semasa di LCCT flight delay selamak 1 1/2 jam. Almost 2 jam. Mun dah 2 jam boleh claim. Tp sidak tok pintar. Delay sebab enjen belon sikpat start heheh.. Nasib gik kat debah. Mun dah atas nun apa cita tek. Wallahualam. Allah jak yang tauk.

Okey sengan tok jak lok. Klak sambong gik hari yang akan datang mun rajin, atau minggu yang akan datang. Tok pun gik masih d Giatmara ator pc daktok. Enjen lamak la katakan.

Sekian.

One response to “Salam Gembira”

wona purple said...

lamak sunyik eh..ehek! jauh jalannyaa