Jul 19, 2011

Anugerah

Salam,

Selang beberapa hari gik kita akan menyambut kedatangan bulan mulia bulan Ramadhan yang di mana kedatangannya dinanti pemergiannya ditangisi. Mcm yala kuatnya kuasa Allah dgn kita. Allah Maha Berkuasa. Allah Maha Besar. Sampe mcm ya skali nya molah utk kita. Rami yang sik sabar nunggu Ramadhan dan rami juak nangis sebab Ramadhan ya klak abis. Sik lamak bah. Sebulan ajak.. Sebab apa segelintir Mukminin tok nangis? Sebab bulan ya manis gilak. Manis semanis2nya utk bertaubat. Ada gik sebab lain sidak tok nangis. Sebab lom tentu gik sidak nemu Ramadhan yang seterusnya. Aku yg sik sabar nunggu Ramadhan tok. Aku perlu polah samting. Ya Allah mudahkanlah perjalanan ku.

Bukan ya aku nak ceritakan. Ada byk yg aku nak cita. Lamak sik update blog. Mcm tok la upanya. Byk jak cita. Tapi bila nak cita tok pande sikda cita. Sik tauk apa nak di ngkah tp aku try juak lah cita. Aku jumpa seseorang. InsyaAllah aku try jaga our relationship dgn sebaiknya walaupun aku tauk dugaan memang byk kali tok. Rupa mcm sikda n insyaAllah aku biarkan Allah yang guide. He is the best Guidance. Apa2 pun yg terjadi kali tok aku redha. Aku terimak seadanya yang dah ditakdirkan. Aku sikmok nak noleh blakang utk perkara2 yg jaik. Aku mesti teruskan. Apa2 yg jadi pastok tawakkal jak aku dpt. I believe in Allah's wills. Aku asa ya ajaklah dpt ku padah..heheh.

No response to “Anugerah”