Aug 9, 2010

Salam Ramadhan


Salam,

Sik lamak gik menjelang Ramadhan. Segala persiapan dah pun disiap..yer apa ka. Apa persiapan menjelang Ramadhan tok? Bukan aku berbisnes jual kueh ka ikan bakar ka nak disiap2. Sikda benda nak d gaut. Bak kata UHM bukan masa nak pegi membeli belah dan ke EMART hahaha.. pande melawak juak UHM. Lamak dah aku sik ngeblog. Klak2 mesti aku sik ngelbog gik pastok. Sikda idea aku nak cita apa. Aku nektok keja menunggu jak. Jadi penunggu sepenuh masa. Mcm2 benda yang aku tunggu. Live, love, life, death dan mcm2 gik sikpat d taep panjang2 takut melawan pro.

Kesempatan tok aku ingin mengucapkan selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak dan selamat berpuasa kepada semua kawan2 rakan2 Muslim aku. Semoga apa yang dihajatkan dimakbul Allah. Yalah.. org berpuasa mun nya berdoa n berhajat sesuatu insyaAllah dimakbulkan. Mun ada hajat ka mintak ngan Allah bulan posa tok. Kedong kita berposa nak. Pasal raya aku sikda cita juak pasal raya tok. Baju? Baju raya aku dah siap dolok2 gik dah. Sigek wana itam n sigek gik sik tauk wana apa. Diat upa la klak gne. Wana puteh kali. Mun ndak wana ijo pecah telor.

Sekian.

2 Responses to “Salam Ramadhan”

Salam Ramadhan Ad!.. bila gik kitaduak nak Qiamulail tek? XD

adly said...

masjid gita setiap minggu qiamullail. 10 malam terakhir tiap2 mlm.