Jun 23, 2009

Entah

Salam,

Lamak dah sik posting. Akibat banyak keja dan terlalu bz. Aku bz amik gamba, editing (gamba + video). Jadi kepada sesiapa yang sik memahami tolong jangan carik pasal dgn saya sbb aku akan angin satu badan. Bila aku angin satu badan aku rasa nak berak. Perut pun sakit. Jadi aku sikpat nak molah keja. Harap anda paham keja aku tok mun di tgga dari mata kasar atau di sebut2 ajak memang senang. Coba gak. Belajar editing memang sik susah tapi utk mendapatkan hasilnya yang terbaik maka kerja pun byk dan memberi tumpuan utk mendapatkan yang terbaik. Kpd Ayu, slamat kembali ke tanahair dengan selamat. Semoga ktk dpt hidayah dari-Nya. Yang pasti anggapan ktk salah ttg kamek. Hope ktk jgn cuba nak memalukan kmk dan dirik ktk.

Aku da lagu yang aku tgh layan nektok.

Kutahu, kau selingkuh
kau duakan cintaku yang tulus
kau tahu, diriku
tak pernah berpaling dari dirimu
tega nya kau dustai semua
janji kita berdua

Entah masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu

tak pernah ku bayangkan
cerita kita berakhir begini
tega nya kau dustai semua
janji kita berdua

Entah masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu

masih kah ada
cinta dihati ini
dihati kecilku berharap kau masih bagian dari hidupku

Entah masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu

Afgan - Entah

Sekian

One response to “Entah”

adly said...

aok hai aya..