Jun 26, 2009

Blue Sky

Salam,

Pada pagi ini aku bangun awal dan terus melihat keadaan cuaca di luar. Biru. Langit nampak biru. Mcm biasa aku sik eran gilak sbb dah bberapa ari tok nang langit biru, matahari tinggi tapi sikda asa panas. Rasa suam jak. Pegi opis pun sikda asa panas. Mcm biasa aku terus mandik.

Lepas ya nangga keadaan sekeliling umah, main ngan pusak. Pusak dah diberik makan ikan oleh mak ku. Berebut jak 2 ikok ya mkn. Pasya sik abis. Tapi gik lapar juak. Eran ku ngan pusak ya. Kali robot li pusak ya.

Lekak ya aku polah aek dan terus g depan pc. Tengok apa berita ari tok. MJ IS DEAD. Oootedah. Nya dikejarkan ke Ronald Reagan UCLA Medical Center ari marek (25/6/09) dan telah mati lebih kurang kol 5 pagi lebih sikit waktu tempatan. Pihak hospital telah menggunakan CPR lebih kurang sejam untuk mengembalikannya semula tapi sudah terlambat. Nya mati akibat serangan jantung atau nama saintifik cardiac arrest.Ya saya mengaku saya minat MJ. Teringat time gik kecik marek Yan ku suka sewa laser disc dan yang aku salu nyuroh nya sewa is disc MJ. Apa2 jak pasal MJ aku suroh nya sewa. Tapi ya dolok. Nektok dah biasa2 jak dah pasal MJ. Nak madah minat sik gilak tapi aku still dgr lagu MJ sampey ritok tekejut juak lah dgr brita ya tek.

Lebih kurang suma radio stesen di Malaysia tok main lagu MJ. Adeh eh.. bukak radio Sarawak.FM sikda main lagu MJ hehehe.. So aku dgr radio Sarawak.FM jak la mun sik pun dgr CD. Hmm what a big lost. Sikpa. He's a legend.

Cerita lain? Ya saya baru membeli 3 extra meter 'Autogauge' untuk keta saya. Lamak dah sik shopping barang k keta. Barang dah sampey kelak bok amik gamba. Now barang ya gik dlm proses shipping. So mungkin minggu dpnla sampey.

Sekian.

One response to “Blue Sky”

cokobi said...

aaa..ermm...hai ad! salam ngan pusak robot kali...:)