Sep 17, 2012

For you

Assalamualaikum..

Dah tiba masanya nak luahkan. Oh ya lamak aku jadi tunang org tok aku asa dirik ku sangat ringan. Retinya aku bahagia bila aku dgn nya. Lamak dah sik jumpa nya. Kat nak sebulan dah. Bagi org yg bercinta jumpa sehari dah rasa apa dah. Kmk 2 dah dkt nak sebulan sik jumpa. Aok bok dkt nak sbulan. Ada gik org lain yg lamak dari ya bok dpt bjumpa. Sik..maksud aku di sitok mun kita syg org ya kita ada perasaan yg mendalam ngn org ya..yes kita akan slalu mok nya dekat ngn kita. Even kita bersama seblah pun bole rindu. Bole? "Bole" tok ayat nya. Ayat aku "boleh.." Aku naep cara nya sebab aku rindu gilak ngn nya.

Perhubungan ne yg sikda btengkar sikda rajuk mrajuk sikda manas2.. Tok suma pake memupuk kebahagian kerinduan dlm ati. Tp dlm situasi aku susah ku nak lawan perasaan rindu tok. Dalam gilak. Rindu mok jumpa tunang ku. Kmk 2 berhubung pake sms, gtalk, vid call alhamdulillah maseh mampu nak diat nya live walaupun sik sepuas berdepan. Ya jak ada cara pake ku btemu ngn nya. Aok..baby tyk kenak kita sik dating? Hmm..syg sik tauk gne nak jawab ya sedangkan baby tauk jawapannya. Atau baby ada jawapan lain.

Mcm ne asa sayng nektok baby? Aek mata syg tok jak kawan syg. Peneman syg time tido,mandik,dudok sorg dirik. Memang aek mata tok bestfriend syg nektok. Kenak syg nangis? Syg sik nangis. Syg sedih sik dpt jumpa baby.

Bye.

One response to “For you”

kotak kosong said...

Assalamualaikum.. lama nya tak update blog.. sudah berbahagia kah? Kmk walking blogger.. terjumpa id ktk dlm blog lama kmk.. Feel free to visit my blog @ http://chemisi.blogspot.com/