May 30, 2011

Aku Bukan Pilihan Hatimu

Salam,

Apa kita rasa bila org yg kita sayang gilak, kita rindu gilak ya madah kita tok annoying? Apa2 yang kita polah dah jadi salah sedangkan b4 tok tek ok jak. Mungkin dah tiba masanya meletup. Mungkin b4 tok tek nya pendam jak rasa ya. Mungkin nya sik suka perangey kita gia tapi nya pendam ajak.

Bagi aku bila aku dalam situasi gia, bila di padah gia memang aku sedih gilak. Sik tauk gne prasaan ya. Mungkin tahap sensitiviti tinggi dan boleh menyebabkan air mata seorang lelaki mengalir kuar. Aku pun manusia biasa. Punyai perasaan. Lelaki mmg dah ditetapkan ego dalam dirik cuma cara mengawalnya lain org lain cara. Tapi aku sik tauk apahal ego pompuan tinggi gik dari ego laki bila ego nya sampe. Macam situasi yalah tek. Sampe boleh kuar perkataan annoying ngn kita. Apa sebab sedih? Kita dah polah yang terbaik selamak tok tiba2 dipatahkan dengan perkataan mcm ya. Siapa sik sedih? Mungkin memang balasan aku juak. Tapi mun mcm ya aku terimak jak. Aku patut kenak mcm ya. Aku ada sebuah lagu boleh tahan sedihnya.

Jika memang diriku
Bukanlah menjadi
Pilihan hatimu
Mungkih sudah takdirnya
Kau dan aku
Takkan mesti bersatu

Haruslah slalu kau tahu
Ku mencintaimu di sepanjang waktuku
Harus slalu kau tahu
Semua abadi untuk selamanya

Karena ku yakin
Cinta dalam hatiku
Hanya milikmu
Sampai akhir hidupku

Karena ku yakin
Di setiap hembus nafasku
Hanya dirimu
Satu yang slalu ku rindu

Ungu - Aku Bukan Pilihan Hatimu

Aku tauk aku bukan siapa-siapa..

Sekian.

No response to “Aku Bukan Pilihan Hatimu”