Apr 18, 2011

Pengkhianat dan Kebodohan

Assalam,

Dalam beberapa bulan tok memang dah nampak siapa pengkhianat. Dah ditolong tp dibalas jaik. Memang terbaek la kau. Ok kaktok aku sik bbait gik dgn mana yg aku dah berik peluang. Tempoh dah d berik. Kau tunggu la apa yg aku nak polah.

Kebodohan melanda apabila sesuatu kejadian direfer dgn teori sahaja tapi secara amalinya terbukti ianya berkesan. Bila kita dgr kata org padah benda ya sik bagus so kita terus turut jak katanya tanpa selidik mena2. Jadi apabila kejadian ya berlaku aku sik tauk la nak madah apa gik. Bukan aku nak madah aku sentiasa betul. Tapi aku polah benda ya jadi betol. Ekot dari segi amali dan teori serta pengalaman mmg sikpat di celen la mun bukti secara teori jak. Oklah mun gia aku sik tauk juak nak madah camne ya nak. Aku tok sik tauk pa2 ka?

Sekian.

No response to “Pengkhianat dan Kebodohan”