Jan 23, 2011

Masih ada

Salam,

Sudah hampir 5 bulan aku sik post something in blog. Aku mmg seorang blogger tp ada jak sesuatu yg mempengaruhi aku utk sik blogging gik. Tapi ati aku mmg cukup kuat utk blogging. Kenak? Sbb blog bkn tpt utk aku meluahkan perasaan, cuma aku nak habiskan sisa2 cerita yg sikpat di cita melalui percakapan dari segi dialog. Tok adalah alternatif bagi aku luahkan sisa2 yg bok aku padah tek.

Selamak tok aku off blog hanya kerana sbb yg munasabah. Tiada munasarawak dan munakl dan sebaliknya.

Aku dah korbankan sesuatu yg aku inginkan dan aku sik dpt sampe ari tok. Jadi aku korbankan, aku relakan pergi jak apa yg aku maok ya. Mungkin Allah nak nunjuk aku sesuatu alamat atau petanda. AKu relakan saja.

Sengan tok ajak blog pertama utk taun 2011. Sik terlambat aku ucapkan selamat tahun baru 2011. Semoga taun tok lebih byk ilmu yg bermanfaat kita dpt. Aku tauk taun tok aku mmg byk dugaan. Wallahualam. Allah jak yg tauk.

Sekian.

No response to “Masih ada”